Other Languages

            English                    Deutsch

Welcome

                     صـلاح کار کـجا و مـن خراب کـجا                                                                                                                           بـبین تـفاوت ره از کجاست تا به کجا

                                                                                                         (حافظ)

۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

مقدمه

همه روزه به تعداد افرادی که قصد دارند زبان دومی را فرا گرفته و از آن بنا به شرایط تحصیلی، کاری و اجتماعی خود بهره برند افزوده می شود. در این میان- به دلایل شرایط سیاسی، اقتصادی و علمی حاکم بر جهان- زبان های غربی به خصوص انگلیسی، فرانسوی و آلمانی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار بوده و هستند.

ما نیز سعی داریم تا بیشتر دربارۀ یادگیری این زبان ها به خصوص انگلیسی به عنوان زبان بین المللی و آلمانی به عنوان زبانی که نه تنها در بسیاری از کشور های اروپایی به صورت رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد و همواره از آن به عنوان زبان انتقال علوم فنی و مهندسی یاد می شود بلکه ریشه زبان های بسیار دیگری در اروپا می باشد، به بحث بپردازیم.

بنا بر این این وبلاگ علاوه بر زبان پارسی، به زبان های انگلیسی و آلمانی نیز منتشر می شود.

اما هر کسی بعد از احساس نیاز و یا اجباربه یاد گیری زبانی بیگانه- که بسته به شریط وی ایجاد می شود- با سؤالات و موانع متعددی رو به رو می شود و همواره به دنبال راهی خواهد بود که زبان مورد نظر خود را به شیوه ای صحیح، اصولی و در کوتاه ترین زمان ممکن بیا موزد. در ضمن ممکن است این افراد در مراحل مختلف یادگیری زبان با موانعی رو به رو شوند که برای عبور از سد آن نیازمند راهنمایی اصولی باشند.

لذا بر آن شدیم تا با راه اندازی این وبلاگ قدمی کوچک در بسط و توسعه هر چه بیشتر یاد گیری زبان های خارجی در کشور قدم بر داریم و با راهنمایی دانشجویان آن ها را در غلبه بر مشکلات یادگیری زبان های خارجی یاری کنیم.

همچنین در این وبلاگ امکانات بیشتری نیز پیرامون یادگیری زبان های خارجی ارایه می شود که می توانید با مراجعه به بخش نقشه سایت در صفحه نخست به اطلاعات بیشتری در باره آن ها دست پیدا کنید.

از شما نیز در خواست داریم با ارایه پیشنهادات خود از طریق بخش نظرات، ما را یاری کنید.

(شهاب مهدوی) 


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 نظرات: on "مقدمه"